Your browser does not support JavaScript!


Kysymykset ja Vastaukset Transit Center

  • Miksi kuljetus on niin kallista (mitat)

    Toimitus on joskus kalliimpaa kuin toimitussivulla ilmoitettu hinta, koska on olemassa kevyitä paketteja - suuria. Esimerkkinä voidaan käyttää pilarin verhoilua. Kappaleen paino on 0,5 kg, mutta sen pituus on 1,5 metriä, minkä vuoksi kuljettaja ottaa mitta-painon.
  • Mikä on tilattujen osien toimitusaika

    Tilattujen osien toimitusaika vaihtelee: UPS/GLS kuriiri (5-10 työpäivää) tai Kuehne Nagel/Raben (5-12 työpäivää).
  • Miten voin maksaa tilauksesta

    Voit suorittaa maksun tehdystä tilauksesta PayPalin kautta, luottokortti tai perinteisellä pankkisiirrolla.
  • Voinko soittaa teille / voimmeko soittaa sinulle

    Valitettavasti meillä ei ole puhelinlinjaa suomeksi. Voit kuitenkin ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse auton-osat@transitcenter.fi. Konsulttimme vastaavat kysymyksiisi yksityiskohtaisesti.
  • Mitä tehdä, jos osa ei sovi

    Jos tilattu osa ei sovi autoosi, ota yhteyttä asiakaspalveluun ja täytä palautusilmoitus, joka sisältyy sääntöjen 9.1 kohtaan.
  • Miten voit lisätä osia tilaukseen, jonka olen jo tehnyt

    Osat voidaan lisätä tilaukseen ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun - jos pakettia ei ole vielä lähetetty.
  • Mitkä ovat toimituskulut

    Yksityiskohtaiset toimitusmaksut Suomeen suuntautuville lähetyksille ovat saatavilla osoitteesta: https://www.transitcenter.fi/shipping.php.
  • Voitko antaa minulle puhelinnumerosi

    Valitettavasti meillä ei ole puhelinpalvelua suomeksi. Mutta käymme kirjeenvaihtoa asiakkaidemme kanssa sähköpostiosoitteeseen: auton-osat@transitcenter.fi
  • Missä on minun paketti

    Voit seurata jokaista lähetystä UPS/GLS-kuljettajan tai Kuehne Nagel/Raben verkkosivuilla. Rahtikirjan numero toimitetaan yhdessä sähköpostiviestin kanssa, jossa kerrotaan tilauksen tilan muutoksesta ”Lähetetyksi”.
  • Voinko noutaa osia henkilökohtaisesti

    Jokainen tilattu tuote voidaan tietysti noutaa henkilökohtaisesti Pędzewossa (Puola) sijaitsevasta Transit Centerin pääkonttorista, Bydgoszczin ja Toruńin välisellä kansallisella tiellä 80. kartta
  • Missä yrityksesi sijaitsee

    o Transit Center -yritys sijaitsee Kuyavian-Pomeranian voivodikunnassa Pędzewossa (Puola) Toruńin ja Bydgoszczin välillä. Pędzewo bd. 87-134 Zławieś Wielka.

    kartta
  • Miksi toimituskulut ovat korkeampia kuin esineen painosta johtuu

    o Toimituskuluihin eivät vaikuta pelkästään sen paino, vaan myös sen koko. Jos esine on ylimitoitettu, toimituskulut nousevat. kuljetuskustannukset
  • Milloin saan tilatut tavarat

    Paketin keskimääräinen toimitusaika UPS/GLS kautta on 5-10 arkipäivää. Taas Kuehne Nagel/Raben keskimääräinen toimitusaika on 5-12 arkipäivää.
  • Onko mahdollista maksaa toimutuksen yhteydessä

    Valitettavasti suomalaisen myymälän tapauksessa ainoa maksuvaihtoehto on pankkisiirto tai maksaminen PayPalin kautta (sisältää luotto- ja maksukortit).
  • Miten voin palauttaa tuotteen

    Jos haluat palauttaa tilatun tuotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme - sähköpostitse ja täytä palautusilmoitus, joka sisältyy sääntöjen kohtaan 9.1. Jokaisella on oikeus palauttaa tilatut tavarat 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta.
  • Voinko reklamoida tavarat

    Tilatut tuotteet voidaan reklamoida. Sinun tarvitsee vain ottaa yhteyttä asiakaspalveluun ja täyttää valituslomake, joka sisältyy sääntöjen kohtaan 10.3
  • Milloin tilaus lähetetään

    Tilaus lähetetään samana päivänä, jos se tehtiin klo 12.00 saakka. Jos pakkaus on suuri tai vaatii enemmän valmistelua kuten vetoakselistojen lähetyksessä, toimitusaika pidennetään yhdeksi työpäiväksi.
  • Miten voin kirjautua sisään

    Voit kirjautua myymäläämme kahdella tavalla – ensimmäinen niistä on napsauttamalla ”Kirjaudu sisään” oikeassa yläkulmassa ja antamalla kirjautumistiedot. Toinen tapa on täyttämällä tiedot tilauksen aikana ja valitsemalla vaihtoehto ”Luo tili verkkokaupasta”. Voit myös kirjautua sisään Facebook-tilisi kautta.
  • Onko tuote saatavilla

    Jos tuotteen vieressä on oranssi painike, jossa lukee ”Lisää koriin”, se tarkoittaa, että tuote on saatavilla. Painikkeen puuttuessa voi rekisteröityä odotuslistalle. Kun tuote on jälleen saatavilla, saat sähköpostiviestin sen saatavuudesta.
  • Voinko peruuttaa tilauksen

    Jokainen tilaus voidaan tietenkin peruuttaa. Jos haluat peruuttaa tilauksesi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse.
  • Voitteko lähettää osia Suomeen

    Tietenkin harjoitamme postimyyntiä Suomessa ja muissa Euroopan maissa. Kaikkiaan meillä on 22 myymälää eri puolilla Eurooppaa.
  • Voinko vaihtaa maksutapaa tilauksesta

    Sinulla on oikeus vaihtaa maksutapaa. Tätä varten ota yhteyttä asiakaspalveluun sähköpostitse osoitteeseen auton-osat@transitcenter.fi
  • Sopiiko tämä osa autooni

    Saadaksesi lisätietoja siitä, sopiiko osa autoosi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Meidän neuvonantajamme antavat varmasti tarvittavat tiedot ja myös tarkistavat, sopiiko osa autoosi.