Your browser does not support JavaScript!


Electric Ford Transit on nyt saatavilla!

Kaikki osoittaa, että tulevaisuus kuuluu sähköautoihin ja itsenäisiin ajoneuvoihin. Uudet säännöt ja suunta, jota suuret autoteollisuusyritykset pyrkivät osoittamaan, että voimme vastata sähköautojen määräämiseen 15-20 vuoden aikana. Sikäli kuin sähköautot eivät ole niin järkyttäviä, ainutlaatuinen näkymä on "akku". Kuinka pian tämä muuttuu? Lue lisää!


Lightning Systems



Lightning Systems, tehokkuuden kehittäjä ja päästöjenhallintaratkaisuja laivastoille ympäri maapalloa, ottavat käyttöön nollapäästötöntä täysjäähdytysjärjestelmää Ford Transit -vaunu-, van-, cutaway- ja alustaohjaamoille.
Lightning Systems tekee nyt ennakkotilauksia uudesta täysin sähköisestä LightningElectric-järjestelmästä Ford Transitille, jonka yritys on paljastanut.
Uusi konversiotarjous on ensimmäistä kertaa saatavissa Ford Transitilla raskaaseen luokkaan (10.360 kiloa bruttopaino), ja osto on saatavana Ford Motor Companyn eQVM-ohjelman kautta. Kaikki palvelut ja konversiot ovat Ford QVM -julkaisujen jälleenmyyjiä ja asentajia.
Kaiken kaikkiaan konversion hinta Yhdysvalloissa on 69 000 - 89 000 dollaria, riippuen siitä, valitaanko 50 kilometrin tai 100 kilometrin etäisyydellä. Toimitukset on tällä hetkellä suunniteltu alkamaan ensi vuoden alussa. Asennuksen mukaan kestää vain muutama tunti aikaa.
Vaihtoehtoisesti vaihtoehdoilla 50 kW: n tasavirtaisella pikalaturilla tapahtuva lataus voidaan suorittaa kokonaan puolessa tunnissa ja hyötykuorman voi olla jopa 4 000 lbs.
Lightning Systems on työskennellyt New Eaglen kanssa LightningElectric-järjestelmän suunnittelussa Ford Transitille. UQM Technologies toimittaa tämän sarjan voimansiirto-osat, mukaan lukien vaihteisto, sähkömoottori ja invertteri sekä ohjelmiston ohjaimet optimaaliseen suorituskykyyn ja tehokkuuteen.



Deutsche Post DHL Group



Deutsche Post DHL-konserni on käynnistänyt heinäkuussa 2017 Ford Transitin seitsemännen sukupolven, StreetScooter GmbH: n ja Ford-Werke GmbH: n, perustan sähköisen jakelupaketin. Virallisten ilmoitusten mukaan Saksassa on vähintään 2500 Transit-sähköautoa kaduilla vuoteen 2018 mennessä, mikä mukautetaan Deutsche Postin ja DHL: n määrityksiin.
StreetScooter GmbH on valmistanut työvaunuja Aachenissa vuodesta 2015 lähtien. Deutsche Postin laivasto on tähän mennessä lähes 3 000 yksikköä.
Pienillä sähköverkkopakkauksilla on 4,3 kuutiometriä pakettia ja litium-ioni (Li-Ion) -paristot mahdollistavat jopa 80 kilometriä. Mitä tapahtuu Ford Transitin kanssa? Electric Transit, jonka toimitukset ovat yli 20 kuutiometriä, ja ajoneuvossa asennettujen litiumioniakkujen valikoima riittää ajamaan 80: sta jopa 200 kilometriin. Sähkökäyttöinen moottori tuottaa 204 hv ja 300 Nm, mutta StreetScooter Work XL: n suurin nopeus on vain 85 km / h.
StreetScooter Work XL: n virallinen hyötykuorma on 1 350 kg, mikä tarkoittaa, että ilman kuormaa tämä kuriiripalvelu painaa jopa 2 900 kiloa. Korkea henkilökohtainen paino johtuu suurelta osin raskaista akuista.


Hybrid Ford Transit Custom PHEV



Auto esiteltiin Cenex Low Carbon Vehicle 2017: ssä (Cenex) Isossa-Britanniassa. Auto - kuten mikä tahansa muu plug-in hybridi - on varustettu sähkömoottorilla, litiumioniakulla ja polttomoottorilla; Ford on yksi litran EcoBoost -palkinto.
Transit plug-in -paristot sijaitsevat auton lattian alapuolella, jotta matkatavaraa ei pienennettäisi. Akun kapasiteetti on 50 km puhtaassa sähkökäyttötilassa. Ylimääräinen polttoainesäiliö mahdollistaa yhteensä yli 500 kilometriä. Ford valmistaa parhaillaan 20 kappaletta autosta. Lontoon liikenne- toimistolle ja poliisivirastolle. Autot osallistuvat 12 kuukauden kokeisiin. Hybrid-Ford Transit Custom -lisäosan massatuotanto osuu 2019: een.



Mielenkiintoista ...

Ford Transitin kokonaan sähköinen versio, Edison, tuotettiin Yhdistyneessä kuningaskunnassa Smith Electric Vehicles -yhtiössä vuonna 2009! Ajoneuvon etäisyys oli noin 130-160 km. Suurin nopeus oli 80 km / h! Nämä ovat verrattavissa niihin, joita muut yritykset tarjoavat 8 vuoden kuluttua!


>

Do you know that ... ?

Muut artikkelit blogissa: